مدیر عامل شرکت پالایش نفت لاوان، تندیس مدیران برتر و ارزش آفرین ملی را دریافت کرد



اجلاس سراسری تجلیل از مدیران برتر و ارزش آفرین ملی در تحول و توسعه کسب و کارهای ایران با حضور مدیران برگزیده بخش‌های دولتی و خصوصی در حوزه صنعت ، تجارت و صادرات ، نمایندگان محترم مجلس  و اساتید برجسته دانشگاه با رویکرد معرفی چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور  در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

      

به گزارش صبح ساحل، بر اساس ارزیابی های انجام شده و بررسی امتیازات کسب شده در دبیرخانه اجلاس ، تندیس مدیران  برتر و ارزش آفرین ملی در این مراسم به «محمد علی اخباری» مدیر عامل شرکت پالایش نفت لاوان و همچنین «امیر ترابی» مدیر بازرگانی این شرکت اهداء گردید.
 

 از جمله اهداف، رویکردها و محورهای ارزیابی برای انتخاب مدیران برتر در این اجلاس سراسری: توسعه کسب و کار در فضای ملی و بین المللی، اهمیت مدیریت استراتژیک در کسب و کارها، نقش مهارت، خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کار و اقدامات ابتکاری مدیران در حوزه بازاریابی و فروش، عنوان شده است.
از دیگر محورهای ارزیابی مدیران در این اجلاس می توان به کارآفرینی، خلاقیت، استفاده از تکنولوژی برتر و بومی سازی، قابلیت تجاری سازی و خلق ثروت اشاره کرد.
نتایج بررسی ها و ارزیابی های اعلام شده در این اجلاس ، بیانگر همت و اراده استوار مدیران شرکت پالایش نفت لاوان در مسیر دستیابی به شاخص های توسعه و تحقق استراتژی های مورد توجه در صنایع برتر کشور است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها